Estonia Hostel Association. Tallinn Parnu Tartu Saaremaa Narva etc
HostelidLiituHI-LiikmekaartMaailma HostelidKKKKontaktandmedMyBookings

1. Mugavused, toad
2. On-line teenused ja broneerimine

1. MUGAVUSED

Kas koduloomad on hostelites lubatud?
Üldiselt ei ole hostelitesse lubatud kaasa võtta koduloomi, kuid mõnedes hostelites on koduloomad lubatud lisatasu eest. Palun vaadake täpsemat informatsiooni hostelite kirjelduse lehekülgedelt.

Kas on võimalik kasutada isetoitlustamise teenuseid hostelites?
Jah, isetoitlustamise võimalust pakuvad paljud Eesti YHA hostelid. Palun vaadake täpsemat informatsiooni hostelite kirjelduse lehekülgedelt.
Kuigi isetoitlustamine ei ole mõeldud gruppidele.

Kas tubades on dušš ja\või WC?
Palun vaadake täpsemat informatsiooni hostelite kirjelduse lehekülgedelt, kust on võimalik näha kõikide tubade loetelu koos fotode ja pakutavate teenustega.

Kas ühised toad on ka soo järgi eraldatud?
Ühises toas ostetakse voodikoht ning tuba jagatakse teiste inimestega. Võimalikud on ka toad, mis on mõeldud kas ainult meestele või naistele. Lisainformatsiooni ühiste tubade kohta on võimalik leida hosteli kirjeldusest , kus on kirjas kas ühine tuba on meestele, naistele või ühine kõigile.

Kas voodipesu tuleks kaasa võtta?
Enamus hostelites on voodipesu hinna sees. Kui voodipesu ei ole arvestatud hinna sisse, siis sellisel juhul on see kindlasti mainitud info-leheküljel.

2. ON-LINE TEENUSED JA BRONEERIMINE

ENHÜ kodulehekülg pakub järgmisi võimalusi:
• Individuaalturistidele majutuse broneerimine "on-line" (reaalajal) või "on-request" (kliendi poolt tehtud broneering saadetakse e-mailiga otse majutusasutusse ning saadetud päringule tuleb anda vastus (kas on võimalik kinnitada või mitte ) 48 tunni jooksul
• Lisateenuste broneerimine (City Card, transfeer) on võimalik ainult koos majutuse broneerimisega
• majutuse ja toitlustuse broneerimine gruppidele
• Terve majutusasutuse broneerimine (Rent – a – Property)
• Võimalus välja printida brosuuri majutusasutuste kohta
• Turismiinfo Eesti kohta

Kuidas täpsemalt töötab Eesti Noortehostelite Ühenduse on-line broneerimissüsteem?
Kui olete teinud broneeringu, läheb see otse hostelisse ning hostel vastab päringule kasutades Eesti Noortehostelite Ühenduse süsteemi. Broneerimissüsteem pakub efektiivset, turvalist ja lihtsat komunikatsioonikanalit hosteli ja klientide vahel. Broneerimissüsteem annab klientidele võimaluse lihtsalt valida, vaadata infot ja broneerida täpselt seda tuba hostelis, mis talle enim sobib.

Kuidas ma teen broneeringut?
Allapool on esitatud peamised broneerimise tüübid:

1. Individuaalbroneering
Valige endale sobivaim hostel, vaadates infot hostelite üldnimekirjast (kõige tähtsam informatsioon on välja toodud juba hostelite nimekirjas. Nimekirja on võimalik sortida peamiste näitajate põhjal). Kui olete valinud endal sobiva hosteli, siis vajutage nuppu “individual bookings.
Pärast seda ilmub ekraanile “logi sisse” või “registreeri”. Registreeritud kliendil on võimalik sisse logida, kasutades e-maili ja salasõna mis olid esitatud registreerimisel. Uued kliendid peavad täitma lühikese registreerimise vormi.
Pärast seda kui süsteem identifitseerib teid ja te täidate informatsiooni broneeritava toa kohta (toa tüüp, tubade arv, ööde arv, saabumiskuupäevad jne) Broneeringu garanteerimiseks tuleb teil esitada oma krediitkaardi andmed, aktsepteerime ainult Euro / Master Card kaarte.

Teie krediitkaardilt võetakse arve kogusummalt 10% ettemaksuks (sisaldab ka lisateenused mis olid broneeritud).
Kui te tellite üks või rohkem “on-reguest” hostelit, siis teile vastakse 48 tunni jooksul.
Kui broneerite hostelis “on-line” toad, siis pärast broneerimist tuleb ekraanile broneeringu kinnitus, mille te prindite ja esitate hostelis. Broneeringu kinnitusel on märgitud ka summa, mis tuleb maksta hostelisse saabumisel. 

2. Grupi broneering 
Valige endale sobivaim hostel, vaadates infot hostelite üldnimekirjast (kõige tähtsam informatsioon on välja toodud juba hostelite nimekirjas. Nimekirja on võimalik sortida peamiste näitajate põhjal). Kui olete valinud endale sobiva hosteli, siis vajutage nuppu “individual bookings.
Pärast seda ilmub ekraanile “logi sisse” või “registreeri”. Registreeritud kliendil on võimalik sisse logida, kasutades e-maili ja salasõna mis olid esitatud registreerimisel. Uued kliendid peavad täitma lühikese registreerimise vormi.
Pärast seda kui süsteem identifitseerib teid, täidate informatsiooni broneeritavate tubade/voodikohtade ja valitud söögikorra kohta ning seejärel ilmub ekraanile hinnapakkumine ("quote a price for your group").
Pärast seda, kui olete teinud grupibroneeringu, saadetakse teile 48 tunni jooksul. broneeringu kinnitus ja tingimused. Te võite garanteerida oma broneeringu, makstes ettemaksu krediitkaardiga või panga ülekandega. Enne broneeringu kinnitamist on vajalik tutvuda ja nõustuda broneeringu tingimustega. 

Kas hinnad on toa või inimese kohta?
Meie broneerimissüsteemis on “dormitory” (ühistoa) või lisavoodi hinnad voodikoha eest, muudel juhtudel (välja arvatud juhtumid kus see on määratud) on hinnad tubade eest.

Kas maksud, hommikusöök, voodipesu ja rätikud on hinna sees?
Suuremas osas Eesti hostelitest on maksud, voodipesu ja rätikud hinna sees, kui ei ole märgitud teisiti hosteli kirjelduse lehel.
Palun vaadake hosteli kirjeldusest “Room and Rates” osast, kust leiate informatsiooni selle kohta, mis kuulub toa hinna sisse.

Kas teie pakute ka reisipakette ja teisi meelelahutusi, tegevusi?
Jah, kasutades meie broneerimissüsteemi on teil võimalus broneerida pakettreise tours Go As You Please / City Breaks. Kui te vaatate hosteli informatsiooni lehte, võite sealt ka vaadata, millised lisateenuseid on võimalik broneerida lisaks majutuse broneerimisele. Need teenused võivad olla kas transfeer või City Cards. Kombineerides need lisateenused majutusega, võimaldab see teil ise moodustada reisipaketi.
Lisateenuseid on võimalik tellida ainult koos majutusega.
Palun vaadake “Puhkepaketid” rubriigi meie koduleheküljel, kus pakume juba valmis pakette nii individuaalturistidele kui ka gruppidele.

Kas mul on võimalust teha erisoovide päringut broneerimisel?
Jah, kui teie saadate broneeringu, siis lahtrisse “comments” on võimalik lisada märkmeid, kommentaare (vabas vormis) ja/või päringu mis saadetakse valitud hostelisse. Hostelid ei ole kohustatud erisoove täitma.

Kas minu broneering kinnitakse ka telefoni või faksi teel?
Individuaalbroneeringu käigus saadetakse kinnitus e-mailiga, seepärast registreerimise jooksul viitage õigele e-maili aadressile. Broneeringut ei ole võimalik kinnitada teisel viisil.
Grupi broneeringu ja terve majutusasutuse broneeringu kinnitamiseks on soovi korral võimalik saada kinnitus ka faksi teel.

Kui kaua aega võtab broneeringu päringule vastamine?
Individuaalturistide on-line broneeringu puhul, saate kohe pärast broneeringu lõppetamist kinnituse ENHÜ koduleheküljelt ja see saadetakse teile ka e-mailile (e-mailile, mille sisetasite registreerimisel ).
Juhul, kui hostel on “on-request” staatusel, siis pärast individuaalbroneeringu lõpetamist näete, et teie päring on vastu võetud (see informatsioon saadetakse ka teie e-mailile) ja 48 tundi jooksul saate e-maili kus on kirjas kas hostel kinnitas või tühistas teie broneeringu.

Kuidas ma saan kontrollida minu broneeringu päringu staatust?
Võite kontrollida oma broneeringu staatust, kui sisenete “My Bookings” sektsiooni, kasutades registreeritud e-maili ja salasõna ning teil on võimalik näha kõiki tehtud broneeringuid.
Broneeringu staatust on võimalik kontrollida staatuse tulba alt. Kõik muudatused broneeringu staatusest saadetakse teile ka e-maili aadressile, mille sisestasite registreerimisel.

Kuidas ma saan muuta/tühistada broneeringut?
Teie võite muuta broneeringut ainult juhul, kui loobute vanast broneeringust ja loote uue. Meie soovitame teile algusel teha uue broneeringu ja kui saate selle kinnituse, siis loobuda vanast. See on eriti soovitav kõrghooajal. Teisi võimalusi broneeringu muutmiseks ei ole.
Selleks, et loobuda broneeringust on vaja siseneda My Bookings lehele, kasutades e-maili ja salasõna mis olid loodud registreerimisel. My Bookings lehelt on teil võimalik vaadata kõiki tehtud broneeringuid ja broneeringu loobumise põhjused, kui loobumine võimalik on.
Broneeringu tühistamise trahv sõltub sellest, kas tühistamise tähtaeg on möödunud või mitte.
Ilma trahvideta võimalik on tühistada kinnitatud broneeringut 1 päev enne majutuse algust (ettemaksu ei tagastata).
Hostelite kirjelduses vaadake ka kindlasti "Special Notes" osa, kus on ka märgitud erinevad tähtajad, palun lugege seda osa tähelepanelikult enne broneeringu teostamist.
Broneeringu tühistamise tähtaeg on märgitud ka broneeringu kinnitusel. Kui tähtaeg on möödunud ning te loobude broneeringust, siis sel juhul tuleb teil maksta trahv esimese öö majutuse eest (sisaldab ka broneeritud lisateenused).
Broneeritud lisateenused tühistatakse automaatselt koos majutuse tühistamisega. Kui soovite tühistada vaid lisateenuseid (või mõned neist) ja jätta alles majutuse broneering, siis sel juhul tuleb teil saata lisateenuste loobumise kiri aadressil eyha@balticbookings.com, vähemalt 3 päeva enne planeeritud saabumist.
Palun kirjutage broneeringu number, sõna “ tühistamine” ja teenuste nimetus, mida soovite tühistada.
Hostelile antakse teada Estonian YHA poolt, et te tühistasite lisateenused, kuid ettemaksu kinnitatud lisateenuste eest ei tagastata. Pärast tähtaega ehk 3 päeva enne saabumiskuupäeva ei ole tühistada enam võimalik.
Kui tühistamine saabub meile enne tähtaega, siis sellisel juhul ei too tühistamine kaasa trahve, kuid ettemaksu (10% mis oli võetud krediitkaardilt) ei tagastata.

Kas mul peab broneeringu tegemiseks olema krediitkaart?
Jah, me kinnitame on-line broneeringu ainult siis, kui te saadate meile õiged krediitkaardi andmed. Aktsepteerime ainult Visa ja Euro/Master kaarte.

Mis valuutas võetakse raha minu krediitkaardilt?
Summa, mis saadetakse teie panka tuleb Eesti Kroonides. Teie krediikaardi aruandel näidatakse Balti Puhkemajad OÜ, mis on ametlik ENHÜ esindaja ja kodulehekülje operaator.

Millal täpselt võetakse raha minu krediitkaardilt?
Krediitkaardilt võetakse 10% arve summast, mis hõlmab broneeritud majutust ja lisateenuseid kohe pärast seda, kui teie broneering on kinnitatud.
Palun veenduge, et annate õiged krediitkaardi andmed ja et kaardil oleks piisavalt rahalisi vahendeid teenuste eest tasumiseks.
Kui krediitkaardiga tehing ei õnnestu, siis broneering kohe tühistatakse ja teile saadetakse tühistamise kinnitus.

Kas on võimalik saada soodustusi Hostelling International liikmetele broneeringu käigus?
Hostellig International liikmed sama nagu teiste noorte/üliõpilaste organisatsioonide liikmed võivad nõuda soodustust, kui esitavad nende liikmekaardid hostelisse saabumisel.

Kas minu krediitkaardi andmed ja isiklikud andmed on kaitstud?
Kõik vajalik, et garanteerida teie turvalisust on tehtud.
Informatsioon mida nõutakse teie käest registreerimise jooksul on vajalik ENHÜ-le et juhtida broneerimis päringut. Kõik informatsioon on rangelt konfidentsiaalne ja edastatakse läbi kaitstud kanali. Teie krediitkaardi andmed, mida on vaja broneeringu kinnitamiseks, on edestatud läbi turvalise, kaitstud kanali (SSL Secure Server).
Andmekaitseks on kasutatud professionaalsed tuvameetmeid. Vaatamata sellele ei vastuta ENHÜ kahjude eest, mis võib põhjustada tegelik või oletatav tuvameetmete murdmine kolmandate isikute poolt.